hej bloggen

äter frukost, ska snart till skolan (som vanligt). har engelska nu på morgonen, egentligen ska jag ju inte ha det eftersom jag går i trean men jag klarade den inte i tvån så jag går om kursen nu. det är en grupp för dom med dyslexi, låter som värsta gruppen med handikappade barn men men haha. efter skolan iidag ska mitt uf företag gå och handla inför imorgon när vi ska prova våran idé, hoppas det blir bra med oss som ett team borde dte bli det! efter det ska jag och mamma iväg och handla allt inför min födelsedag (som är imorgon wohooo) sen blir det sats ikväll, måste träna måste träna måste träna! det jobbiga är att jag inte har nån aptit när jag tränar, jag hatar att äta haha. jobbigt läge! :) ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0