kissie

nån mer en jag som kollade på vakna med the voice imorse när kissie var där? hon verkade ju ganska normal tycker jag. klart man fattar att hon provocerar i bloggen fast ibland går hon ju lite för långt kan jag tycka. jag gillar inte kissie och hon sa ju faktiskt att 80% hatar henne medans 20% förstår att hon bara provocerar. jag förstår att hon provocerar men tycker ändå inte om henne för hon går för långt. tycker inte ni det? som tillexempel när hon snackar skit om folk. sitter och skriver att dom är tjocka och fula osv. visst hon provocerar men det går ju för långt? hon satt och sa att hon bara snackar skit om catrin och blondinbella men det är ju inte sant! jag tror hon skämms lite egentligen och själv vet att hon går för långt. men men hon får ju pengar för det, hon kanske inte bryr sig då? jag läser den och den är ju underhållande men ändå ganska sorligt att hon blir så desperat så hon trycker ner andra för att själv komma till toppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0