magaulf 21/8-29/8, vad gör vi? NU KÖR VI

bilderna kom inte i rätt ordning, men so what!

framme på flysplatsen på mallorca

bartenderna på casablanca var ju trevliga

haha heeelt lonley

flipparn kör bara!

stackars praktikant hamnade på toan efter detta

danni och hennes favvodrikn kinky amanda, undra varför just den? hmm

jag och erik

älskar bilden! danni ser ut som en  mosad gurka, haha.


så ser jag ut egentligen! :)

en av de få dagarna vi faktiskt solade.

fulla britter finns det gått om, alla går utan kläder också!

danni hann bara locka  lite!

gävle killar
lär väl skriva det här med så jag inte får 100 pers som frågar sen: nej jag röker inte, har fortfarande aldrig gjort det. detta paketet hittade vi och tänkte va generösa och bjuda folk som ville ha.
som tillexempel han, lika bra!

army night var nice! jag och danne köpte pistoler, en vanlig och en vattenpistol, det lär ni ju se på alla bilder från army night. det var väldigt mycket pay back inne på grabbarna den kvällen om ni förstår! vi hade väl fler drinkar på oss än i oss den kvällen om man säger så ;)

katten gustav var på G
danni är redo att gå iut i krig!

förkrök på tranden!

gör oss redo för army night

fyllekäk

våran vackra ros

jag är starkast jag lovar!

OXY SHOT!

jag och toni

blue moon bar

jarråå! haha

Kommentarer
Postat av: daniella

hahah ååh vill tillbakaaaa

2009-09-02 @ 14:13:48
Postat av: Amanda Wiberg

jaaaaa!

2009-09-02 @ 14:38:49
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0