MTV Video Music Awards 2009

okej, nu har jag suttit och kollat på reprisen av MTV Video Music Awards 2009. fy va bra! såg att min älskling eminem fick pris, jag kanske är lite efter men jag har inte velat ta reda på nått innan jag sett programmet. han förtjänar lätt priset, och när han höll sitt tal så var det inte långt ifrån att tåranan kom. åh jag ska fan gifta mig med honom!
nån mer som var asgrym var ju förstås beyoncé, alltid lika bra! grym på att dansa och sjunga, skulle ju inte tacka nej till att va hon.
klippet till Michael Jackson var fint. och jay-z var lika cool som vanligt.

såg bara från när beyoncé gjorde sitt framträdande (som var grymt) så missade ju en del innan. hörde att kanye west betedde sig som en idiot, stackar taylor det går ju repris imorgon också så då blir det till att spela in.

förresten vatusan hade lady gaga på sig?



 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0