sista fettodagen

nu har jag nyss duschat. var kul att träffa frida, vi kikade runt lite och jag hittade en t-shirt, inget speciellet, men ändå najs, från bikbok var den. skulle egentligen kolla skor men jag hittade inte ett ända par.
påvägen hem hade nån lagt en stikbomb på bussen så frida höll på att spy men jag räddade oss genom att spruta parfym under näsan. när vi kom till ststion gick inte min buss förens efter 40 min så jag gick hem.

när jag kom hem åt jag god middag och sen kollade jag på ensam mamma söker och åt chip och dip, jag älskar det pprogrammet haha. idag har jag min sista tjockis dag innan min födelsedag, är iofs bara 12 dagar kvar men jag ska va nyttig och träna som en idiot, nu måste jag sätta igång med det, har inte tränat sen innan sommarlovet, usch!

nu har jag som sagt precis duschat och nu ska jag gå och hämta choklad och cola, haha är det sista fettodagen så är det, visst!? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0