sov gott

var nyss en sånn här fet äcklig spindel i mitt rum, jag är livrädd för sånna. så jag sprang in till min brorsa (som också  är livrädd för dom) och tvingade honom att ta bort den. nu har han gjort det som tur är han mosade den med  in tidning, blä men men får helt enkelt välja mellan en tidning eller en läskig husspindel. nu kan jag sova lugnt iaf. måste sova nu för jag är sjuk och har feber och jag ser att tiden har rusat iväg nu när jag suttit och lagt uppp massa bilder från maggan (det kommer fler). ska pallra mig iväg till skolan imorgon trotts att jag är sjuk, msåte ställa upp för "laget" vi ska nämligen jobba med uf(ungföretagsamhet) imorgon och då måste alla va med.

nje nu ska jag sova och försöka bli av med åtminstonde febern. skriver imorgon, sov sött!
såhär ser dom ut, dock inte samma som nyss men denna är från tidigare ikväll, min pappa fick rycka in och ta bort. är dte så konstigt att man är rädd? nej juste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0