Fotbollskväll

Ikväll blev jag bjuden på middag. Var hur trevligt som helst och jättegod mat.

Just nu tittar vi fotboll, jag, Nicholas, Marre och Liza (jag måste nog ta tillbaka det jag skrev i tisdags, om att jag börjar bli intresserad av fotboll, Jag är inte ett dugg intresserad). Nu är det slut och Barcelona vann med 2 - 0. Vet inte om jag ska vara glad eller inte, jag menar Zlatan hör ju till Barcelona och han är ju svensk, men vissa lär ju vilja mörda mig om jag inte hejjar på snyggingen Ronaldo????! haha, jag gillar Messi (stavar han så?) aja jag ska inte utala mig, jag vet ju typ inte ens vad en offside är.

Nu ska jag ta reda på vad vi ska göra resten av kvällen. Sova eller inte det är frågan? :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0