Igår

Hej! Kvällen igår var riktigt lyckad. Hade hur kul som helt och var spiknykter kvällen igenom. Den började med att vi åt middag på Tiger, jag, Issa, StoraDanni, Ida, Sabine och LillaDanni. Efter god thaimat drog vi till Fabben, där förkröket började. Det fortsatte sen hemma hos Jonte och jag och Sabine avslutade hela kvällen på Grodan. Var längesen jag var ute på krogen så det var väldigt kul. Efter det mötte vi upp Nicholas och hans grabbar och han och jag åkte hem och sov klockan sex.

Ikväll ska jag på middag hemma hos pojkvännen, sen ska jag ut med tjejerna igen. Nu måste jag hoppa in i duschen. Puss på er!!

Tyvärr blev det inte så mycket bilder igår, men så fort jag fått tag på de få så lägs dom upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0