Fira Sabine!

Igår var den min fina vän Sabines dag. Först var det middag med god mat hos henne sen drog vi ut och slog klackarna i taket på Nype. Jäkligt varmt där inne men bra musik att shakea loss till med brudarna men vissa personer är ju allt bra sjuka.. en kille som verkade tro att han var skit stekig kommer fram och häller en ramlösa över mig när jag och tjejerna står och dansar. Ja ba VA URSÄKTA??? Min första reaktion var att slå han i huvet med min kuvertväska, vad var hans jävla problem????? Han påstod att det var kul?! Men hallå kom igen tänkte jag?! Gå inte ut på krogen om det roligaste du kan få är att hälla ramlösa över folk du inte ens känner? LillaDanni blev skitirriterad och stod där och viftade med hande framför honom samtidigt som hon gav honom en rejäl utskällning precis som den söta chilenare hon är, haha. Jag hade riktigt trevligt, ett till bevis på att det går att ha roligt utan alkohol!! ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0