Så kan det gå

Hade sett fram emot gårdagen länge eftersom att jag skulle få göra om mina extensions då. Jag krigar mig upp och iväg in till stan tidigt på morgonren och när jag kommer fram får jag veta att håret inte har kommit. Att det inte blir något. BLev så jäkla förbannad, mest för att jag verkligen inte vill åka till USA med så här risigt hår som jag har just nu (det är ju något fel på min extension så allt bara lossnar) men ockås för att det redan krånglat så mycket. Som tur är så har jag världens bästa frisör så hon har lyckats lösa det här nu så jag kan få fint hår till jag åker, puuuh!!

Åkte raka vägen hem till sängen, till Nisholas som låg och sov, vi sov ända till fyra. På kvällen tog jag och CLara en promenad och senare träffade jag Aidis. Sov och mös hos NIsholas sen på natten, bi hade faktiskt vart tillsamman i 9 månader igår. hihihii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0