Söndags sysslor

Idag är det söndag. Igår var jag bara hemma hela dagen, eller nej jag var och solade också men annars var jag bara hemma och mös. Idag ska jag träffa Aida. Ska bli jättekul, var ju så sjukt längesen jag träffade henne. Vi som brukade hänga jämt förut..

Imorgon är jag ledig också och då ska jag kanske till Birka med familjen och farmor och farfar. Får se hur det blir med vädret och allt sådant där. Nicholas har vart på Åland nu och jag saknar honom redan så jag hoppas på att få träffa honom också. Min älskling.

Nu ska jag städa klart mitt rum. HAr sett ut som ett bomb-ned-slag här de senaste dagarna. Inte kul. Jag har fått hem lite fina saker från H&M home (dom har ju skitsnygga grejer) och köpt fina ljuslyktor från indiska, allt går i ljus rosa, så nu ska jag göra fint med det och lyssna på bra musik. Sådant får man roa sig med när vädret inte tillåter än att vara ute nu på sommaren. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0