Two fantastic days

Har haft skitbra de senasatde dagarna. I fredags så var jag ute på BIrka hala dagen med familjen och famor och farfar och på kvällen var det kräftskiva hos Nisholas och Lisa. Efter en otroligt trevlig kräftskiva drog jag, David, Nisholas och Marre ner till Magget och festade vidare. Kvällen avslutades med efterfest hos Emelie med riktigt fula männsikor.

I lördags var jag helt död hela dagen men jag hann piggnatill till kvällen för att köra en utgång med Maria och Emelie. Fixade mig hos Maria, var så roligt att träffa henne efter att kanppt ha setts på tre veckor. Drog vidare till Emelie där vi förade liten innan vi drog till Ambassadeur. Hade en skitroligkväll med shots och bra musik, men en tråkig ska hände.. Vi stod inne i vipen vid ett bord och dansade och hade kul. Jag och Maria hade lagt våra väskor på bordet och när vi kollar bort i typ 30 sekunder så blir Marias väska snodd. Blev kalanbalik med alla vakter som sprang runt och letede efter killen och att det tog lång tid att spärrakort och polisanmäla var ju inte heller så bra. Men allvarligt talat, vad är det för fel på folk!!! Den här killen stod dessutom inne på vipen och lekte skitstekig och så springer han sedan och snor väskor. Sorglig människa!! Förutom det var kvällen perfect.


TYvärr så glömde jag ta med min kamera till kräftskiva så det finns inga bilder från då men från i lördags finns det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0