USA!!!!

Imorgon bär det av till de förenta staterna med Nicholas. Ska bli så sjukt kul! Vilken upplevalse! Vi ska åka hemifrån klockan 6 imorgon bitti, mami är snäll och skjutsar. Vi kommer landa på Newark 11:55 amerikansk tid och där kommer Nicholas släktingar och hämtar oss. I am a little bit nervous.. men det kommer gå bra säger alla. Men det är min engelska jag är orolig över, att jag kommer prata men ingen kommer förstå. Fast jag kan väl mer än vad jag tror, hehe. Hur som helt löser det sig, i värsta fall får Nicholas vara min tolk..

Jag tar med mig min lilla dator så jag kan lägga in bilder och blogga om jag har tid (om jag nu får tag på internet) så ni kan ju kika in om ni är nyfika på hur vi har dte där borta på andra sidan jorden typ.

Jag och min älskade pojkvän ska till USA, i can't belive it!!! iiiiih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0