hej blogen

NU har det länge vart tomt på ord här min lilla blogg. Men det är sommar, jag jobbar hela tiden och den överblivana tiden ängnar jag helst inte åt datorn. Sedan jag kom hem från Gotland har jag firat min mami som fyllt år, en hel dags utflykt med familjen - minus Andreas, jättemysigt puss på er, hunnit med två utgångar, fast jag lovat mig själv att ta det lugnt efter Visby och myst med boyfriend, annars har det bara vart hard work work.

Idag är det piss väder, jag som tänkte ha grillkväll här hemma med mysigt umgänge. Det ser ju inte så lockande ut just nu. Men men man kan ju alltid vara inne. Får se om det blir så eller om det bara blir filmmys med min Nicholas ikväll.

Kärlek till alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0