Hej bloggi

Hej hej! Hur mår ni ikväll? Här hemma är det finfint, har precis ätit middag med Nisholas efter att ha varit och tränat med Maria. Idag  har jag jobbat sen halv sju imorse och efter jobbet åkte jag och mamma till Stinsen och köpte massa julpyssel för på lördag ska det julpysslas för fulla muggar. Har vart så sjukt trött idag så ska strax hoppa i säng. Jag och min älskling var och såg på bio igårkväll inne i stan, så vi kom hem ganska sent. Vi såg the next three days, drama/thriller, bra men ganska seg fast sjukt spännande ändå.
Imorgon ska jag upp lika tidigt som imorse, med andra ord klockan halv sex. Puh jag måste gå och lägga mig nu. Puss och God natt /Mandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0