Hejhopp

Igår julpysslade jag, mamma och Lisa (Nisholas mamma) hemma hos min familj och min brorsa och hans flickvän var också med. Det var hur mysigt som helst. Vi gjorde julkort, blomsterarragemang och julgodis. Vi satt i frelra timmar och fick sånn himla julstämning.

På kvällen åkte jag hem till Danni där det var avskeds"fest" för henne för att hon flyttar till sälen på onsdag och ska bo där tills i vår. Jättetråkigt att hon flyttar men jag är smatidigt så glad för hennes skull. Man får ju åka upp och hälsa på henne där istället och jag tror att det kommer vara en riktig rolig upplevelse för henne. Efter att ha vart hemma hos henne drog vi till KC och partade och sen däckade Frida och jag hemma hos mig vid fyra.

Idag har jag och Frida degat hemma i min soffa hela dagen. Vi har ätit pizza och kollat på IDOL finalen och chillat galet. Nu har jag nyss tagigt en dusch och ikväll blir det ännu mer chill. Imorgon ät första dagen på ESPRIT, neeervööööööst! Hoppas det går bra.

Oj hade nästan glömt att det är tredjeadvent, nu blir det till att tända tredje ljuset och digga julmusik.
Kram


Pyssel




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0