Mysiga kväll

Hej alla hjärtegull! Jag har nyss kommit innanför dörren och är alldeles proppmätt. Har vart nere på fabben och hängt med Danni, Sandra, Erica och Hanna (var så kul att träffa dom igen, var så längesen). Nicholas bjöd mig på jättegod middag, han var inte där men han bjöd på den. En oxfilépasta, som jag nästan mår illa av nu när jag tänker på den. Så mätt är jag,usch!

Har jobbat, träffat mamma och tränat med Maria idag också. Om jag sa något om att vara trött igår så är det inegnting mot idag. Ska bli så skönt att ha en lång ledig helg nu innan nya jobbet sätter igång. Känns som jag borde ladda batterierna tills dess. Sanrt kommer Nicholas hem, då ska jag pussa honom godnatt och sen blir det sängen och jag. 

Sov så gott 

Sommaren 2009, Jag, Sandra, Hanna och Danni Norskfylla i sommarnatten. Sakna väldiiiiigt mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0