Sovmorgon

Oj jag har sådan träningsvärk så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Hela min kropp är helt ömm. Mamma och jag var och tränade i tisfags, skönt då men oskönt nu.

Igår jobbade jag 06:30 - 15:30 och efter det var jag barnvakt hela kvällen. Iadg är jag helt ledig så jag ska strx gå och träffa Johanna i centrum, sen blir det stan med Frida. Måste hitta något snyggt att ha på mig imorgon (vi ska fira Nicholas som fyller år på söndag) och såklart fixa det sista med hans present.

Nu ska jag jag skutta upp ur sängen, sätta påp julmusik och laga frukost. puss

Kommentarer
Postat av: Juliaa

Hur fixade du ditt hår, har du sytt in hår eller hur har du gjort :)?

2010-12-02 @ 12:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0