Min dag idag

Jag borde sova för längesen. Jag börjar jobba klockan halv sju imorgon bitti och måste gå upp halv sex. Usch!

Idag träffade jag Johanna i centrum en snabbis och sen åkte jag till stan med Frida. Vi åt luch, kollade i butiker, kollade julskyltniongen på NK. Kändes så konstigt, hon och jag hinner ju inte träffas så ofta, och sist vi satt och fikade berättade jag för henne att jag kankse skulle flytta hemifrån och ihop med Nicco, och idag när vi var i stan handlade jag skar hem hit och vi pratade om det som om det inte vore nå konstigt. Känns bara sjukt att tiden går så fort. Inte kyunde jag tro för ett år sedan att jag skulle ha flyttat hem ifrån och vara sambo idag. Helt sjukt, men väldigt underbart. Livet överraskar en hela tiden och det man ska påminna sig om då är att man aldrig ska ta något förgivet. Det är så svårt att komma ihåg dte bara. Jag glömmer det hela tiden. Men när man blir påminnd om det blir man så tacksam, för allt man har. Det är synd att man inte alltid kommer ihåg det. Allt ska alltid vara så stress och hets så man glömmer bort allt det vikiga och fina man har. Det ända man tänker på är all stress och vad man inte har. Mitt nyårs löte ska vara att påminna mig sjäv och komma ihåg att vara tacksam för det jag har. 

Oj nu kom jag in på ett helt annat spår här märkte jag. Men efter stan åkte jag hem till mamma och pappa och bakade kladdkakor och chokladbollar till imorgon, haha. Tänkte bjuda Nicholas och hans vänner på dte imorgon när vi ska fira honom, lite som en husmor. haha 

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon. Puss och Kram och God Natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0