bilskolan 2

jag känner mig back on track efter helgen.

var och körde idag på bilskolan. gick bra men jag hatar kopplingen, OM jag ska ha automat när jag tagigt körkort!!! får ju förfan kramp när jag ska sitta och krypköra. men Marie tycker att jag är duktigt faktiskt. jag lär mig fast. Idag fick jag damp på en kärring som störde mig fett mycket när jag skulle backa ut från en skittrång parkering. hon var fett jobbig och hetsade som fan, viftade med händerna att jag skulle flytta på mig och skrek som en galning. hur fan kan man göra så när hon ser att jag övningskör och speciellt när hon själv parkerat längst in på en parkering full med övningskörningbilar. aja stör tant!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0