en låt - sjukt mycket minnen

MGMT - KIDS, denna låt påminner mig sjukt mycket om sommaren 2009. Kvällarna hos Sandras farmor, festerna i sollentuna och alla de underbara personerna jag umgick med då.


DAVID GUETTA FT. KELLY ROWLAND - WHEN LOVE TAKES OVER, låten från mig bara att tänka på en enda sak, Magaluf med världens bästa Danni. Spontan sista minuten resa till ett så jävla flippat magaluf. Viminns inte allt men vi glömmer ingenting.



JOSHUA RADIN - I'D RATHER BE WHIT YOU, MARIT LARSEN - IF A SONG COULD GET ME YOU, JENNIFER HUDSON - SPOOTLIGHT, SNOOK - BEJBI, alla de här fyra låtarna påminner mig om våren 2009. En helt underbar tid och allt roligt jag gjorde och alla personer jag lärde känna. Ingenting är sig likt efter år 2009, mitt liv är anorlunda, jag är anorlunda, 2009, ett helt underbart år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0