min lilla dag

Igår myste jag hemma ist för att träna. Jag kollade på Sommaren med Göran och myste med Nicco.

Imorse skulle jag med honom på rättegång men medans han var på den käkade jag lunch med David i stället. Vi åt på Lilla Rött som ligger vid Sollentuna Centrum. En skit fräsch och bra restaurag, med grymt bra service. Det borde ni prova. När vi ätit och Nicco och Sebbe kommit tillbaka hängde jag lite med Johanna och Sebbe.
Jag och Johanna åkte till Kista och hittade lite fina saker. Nu får jag inte köpa nått mer den här månaden, men så brukar det låta. Jag hade lovat mig själv att intre köpa någonting nu i frebruari men det lyckades jag ju inte hålla. Ååååååh jag behöver ett jobb, geee mig!

Har precis åkt runt och lämnat ut CV här och var. Ska fortsätta med det på onsdag sen är det bara att hoppas.

Nu ska jag snart ner och träna med Maria. Step bilr det. Det rligaste på hela SATS. puss på rumpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0