Nej jag har inte blivit en babbebrud

Jag får ofta kommentarer i bloggen om att jag har blivit en babbebrud eller frågor om jag inte kan svenska osv. Anledningen har vart att jag blivit brunett och att jag ibland skriver shobrä, abo, walla osv, men hallaå kom igen?! Inse ironin i det hela. Bara för att jag skriver så ibland och för att jag har färgat håret betyder inte det att jag har gått och blivit en "babbebrud". Menar inte att det är nått fel med att vara det men det är absolut inegnenting jag vart,är, eller kommer bli för det är inte jag.  

När jag skriver i min blogg är det väldigt sällan jag skriver på ett seriöst sett. Jag tycker att det är sjukt tråkigt att läsa/skriva helt seriöst. Därför kan det väl hända att jag ibland använder "babbeord", inte för att jag gått och ändrat personligthet och blivit en babbe. Om ni tror det har ni missuppfattat allt totalt.

vill påpeka igen att jag inte alls har nått emot dom som använder sånna ord osv, vill bara få de personer som kommenterar och frågar mig varför/om jag har blivit det. nu har ni som undart fått ett ordentligt svar tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0