personlig almanacka

Fick inte så mycket gjort med pluggandet. I stället pratade vi om allt möjligt och kollade på roliga secner i Sommaren med Göran. Följde med Johanna på några ärenden och nu när jag kom hem låg min almanacka i brelådan.
Det finns en hemsida på internet där man kan designa sin egna almanacka och beställa hem. Detta har jag gjort eftersom jag måste börja hålla mer ordning på vad jag har att göra, framförallt allt kring skolan. Jag tycker det är så tråkigt med dom här man köper i butikerna, jag hittar nått som jag stör mig på med alla, antingen är den snygg och dålig eller ful och bra. Jag vill ha en snygg och bra så jag beställde min.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Från vilken hemsida?

2010-02-13 @ 08:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0