så sant

Sitter och läser bloggar och så kom jag till ett inlägg i Kenzas blogg där någon hade frågat om hon inte är rädd att folk ska försöka förstöra mellan henne och hennes pojkvän nu när folk vet vem han är.

Hon svarade såhär.

"Det finns tyvärr patetiska människor som inte har något bättre för sig än att förstöra för andra. Vad jag inte förstår är hur man kan vilja förstöra för någon som är LYCKLIG? Hur kan man vilja förstöra något så vackert som kärlek? Hur jävla ond rakt igenom är man inte då?"

Jag kan inegenting annat än att hålla med. Detta är något jag fundeart på så sjukt många gånger, trotts det har ag aldrig kommit på ett bra svar på folk som beter sig så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0