flytta

hej hej. rätt så dålig bloggning igår. jag var som sagt och köpte ny mobil, ganska najs faktiskt. sen gjorde jag inte mycket mer. jag och Nicco var och käkade på drop in, sen kollade vi paradise och sommaren med Göran.

blev fett ledsen att Cimon åkte ut. Loiza bryr jag mig inte så mycket om, jag har inget emot henne men jag tycker inte att hon är en värdig vinnare eftersom hon kom in nyss, (även fast jag vet att Jackie vinner, så ingen behöver kommentera nått och tro att dom lyckas förstöra för mig)

jag är hemma från skolan idag eftersom jag inte är frisk än, men ändå ska jag till Gävle och hjälpa Nicco att flytta ner alla sina saker till Väsby. jag blir så jävla rastlös av att bara sitta hemma, men jag mår för dåligt för att gå i skolan och orka anstränga mig.

det här inlägget blev sämst, men det struntar jag i just nu för nu har jag iaf bloggat lite. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

träffades du och nico i gävle? berätta hur kommer de sig att han flyttar till väsby? :)

2010-01-28 @ 14:09:30
Postat av: Amanda Wiberg

nej det gjorde vi inte. han kommer från Väsby och bor här egentlien men har bott i Gävle nu för att han pluggar där.

2010-01-28 @ 20:32:57
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0