godkväll

idag åker min bästa vän till taihland i 2 veckor. hur ska jag klara mig när hon är där borta? tur är ju iaf att det finns telefoner och internet.

ikväll ska jag ner och träna med Ida. det är väl det som står på planeringen, inte mycket mer.

jag var med danni en stund idag och vi satt och asgarvade åt alla maggan bilder, ( jag vet att jag alltid tjatar om magaluf och att jag allid lägger upp bilder) shit vad jag saknar det, att vara där i värmen, festa, träffa roligt folk och bara njuta. hoppas att hon får det minst lika bra nu med janni i tahliand, åh jag vill också åka!


Kommentarer
Postat av: daniella

buhuuu saknar dig redan för vet att ja kommer sakna dig, <3<3<3

2010-01-20 @ 20:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0