lördag-söndag

Igår var jag, Johanna, Nicco och Sebbe på Grodan. Vi förade hemma hos Nicco och drog sen dit. Det var en rikitigt rolig kväll, Patrik från Paradise Hotel kom fram till mig och Johanna och gjorde bort sig lite, men det jämande ut sig när jag sen lite senare gjorde bort mig framför honom.
Nicco och Sebbe torterade mig med en basker dom hade fixat fram som present till mig, haha. Vi kom hem halv 8 imorse och jag vet inte hur det kunde ta så lång tid. Hade i varje fall riktigt kul, jag och Johanna lyckas jämt! :D

idag sov vi till tre, har vi chillat och så och Nicco har hjälpt mig att plugga till mitt prov imorgon, Hyresrätt & Bostadsrätt och Eget hus, tur att jag har en pojkvän som pluggar till fastighetsmäklare.

Nu ligger vi i sägen och har vart och hyrt film, the wrestler, vi har fixat med grönsaker och dipp och nu blir det bara mys!

bilder kommer imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0