min lördag

som jag sa så hann jag inte blogga igår men nu är jag tillbaka.

igår var jag i Gävle, min lilla kusin fyllde 2 år och så var vi på hockey, brynäs - djurgården. Brynäs vann med 4-1 och djurgården  spelade fult. Hade några gubbar (brynäsare) som hade platser bakom mig som var heeeeeelt galna. Dom satt och skrek för minste lilla, dom skrek så mycket att jag nästan kände deras andatag i nacken, ställde sig upp och gjorde värsta rörelserna och när en av djurgårdens spelare tacklade målvaken i brynäs så fick dom psykbryt, helt sjuuuka.
efter matchen åt vi middag hos farmor och farfar och sen åktre vi hem.

var hemma med Nicco och Marre på kvällen och kollade film.''

Idag har vi vart i Sollentuna och käkat och så och ikväll blir det mys.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0