MItt underbara år del1

Mitt år 2009 har vart det bästa året i mitt liv. Inte nog för allt roligt jag vart med om och allt roligt jag har gjort utan framför allt alla underbara männsikor jag lärt känna. Aboslut finns det ju saker man ångrat att man gjort och inte gjort men i det stora hela är allt perfekt. Här kommer en kort summering av allt.

Januari: Umgicks jag mycket med Carro. Jag red på Carros häst. Det var den allra första gången jag red. Innan dess hade jag bara ridit på skansen, ni vet när man får sitta på en häst och dom leder den. Carro fyllde även 18 och hade lokalfest. Det var här min och Aidas vänskap startades. Jag dejtade en kändis. Jag var på Chris Browns konsert, den var sjukt grym!Det var även här jag började umgås mycket med Fredrik och Darius.
Har tyvärr inga bilder från den här tiden.
 
Februari: Det var jag och Aida min africa queen, always! Kommer ihåg en kväll vi blev hembjudna till Matthis på semlor och vi kände honom inte ens då. Men där satt vi käkade semlor (som han bakat) och hade det riktigt trevligt. På det sättet började jag umgås med honom. I februari fick vi en stor vattenskada här hemma och var nära på att få flytta under ombygnationerna, men ist löste vi det så att jag och min bror fick bo i en barack, Barack Obama som vi kallade den. Här bodde vi ända fram till sommaren. Jag gillade det inte men nu när jag tänker tillbaka på det så var det fan kul. 
På sportlovet var jag uppe i Gävle och hälsade på mina släktingar. Var och åkte skidor i Kungsberget med mina småkusiner. Jag gick även och sjöng endel hos min superduktigta sångpedagog, Ceca. Fick även mer erfarenhet av hästar, tack vare Aida. 
I februari finns det kvällar jag gärna glömmer och som jag försöker förtränga, men fortfarande så är det sjukt roliga minnen.
Har tyvärr inga bilder rån den här tiden.

Mars: Jag hade mer och mer fått tillbaka min kontakt med min gammla bästis Clara. Här började resan till Magaluf att planeras allt mer och mer. Ett stort behov av pengar med andra ord.
Jag kommer ihåg en fest som jag, Carro och Aida var på. Jag och Carro kom vilse på vägen dit och när vi kom fram var det tårtkrig och helt galet. 
Jag började hänga endel med Danni, Sandra och Hanna och dom. Det var då jag och Danni började få tillbaka vår vänskap igen vilket är bland det allra bästa som hänt mig. Vi var mycket hemma och festade hos Sandras farmor. Många roliga "repliker" från den här tiden. Bland annat, Danni:Asså jag är inte din bebis!, Galen taxi chofför: DET FUNKAR INTE SÅÅÅÅ! och fler. Sträckte min rumpa när vi dansade hos farmor en kväll, kommer fortfarande ihåg min smärta, groooov! Lärde känna folk som hade "Caps lock" intatuerat på rumpan. Folk bastade med kläderna på.
I Mars kom jag fram till att ha pojkvän är överskattat när man inte är vuxen. Jag trodde inte på förhållanden länger, jag bestämmde mig för att inte skaffa pojkvän på än jävla massa år.
VI började umgås med Andre och grabbaran. Jag var i Ramundberget med familjen, men tog bussen hem tidigare.
Låtarna: Demarco - standing soldier, Marit Larsen - If a song could get me you, Kid cudi - day n nite och Joshua Radin blev en stor idol.


En av det kända kvällarna hos Sandras farmor.

En annan galen kväll i Mars.

Här var när vi var i Ramundberget.




April: Nu började det bli vår och sommar. Jag och Clara hade börjat få tillbaka kontakten på riktigt. Väldigt kul.
En kväll var vi några som var på fest i Rotebro, hos en av "Rotebro grabbarna". Vi började hänga endel med dom och så hängde vi mycket med Andre och Sonny bland annat. 
Det är en kväll i April jag sent kommer glömma. Det var när Matthis och Robin, satte på sig hjälmar och tog av sig kläderna och sprang runt inne på Statiol, Robin hade jag även fått äran att sminka.
Jag var på hundutställning med min mosert och blev ännu kärare i chiuhauor.
Jag och Danni och Andre tuggade mycket i Väsby.
Firade valborg i vaxhlom och då fick vi nya vänner, "Danderyd grabbarna".

Två random foton men som ändå beskriver en hel del.

kvällarna hemma hos Matthis brukade se ut ungefär så här.


Det här var en rolig kväll hemma hos Sonny. De här kvällarna saknar jag om jag ska vara ärlig.


 
Här är kvällen då Matthis och Robin klädde av sig och sprang runt på Statiol.

Andre lärde mig och Danni att Skejta i Fadderbyn.


Maj: Började umgås mer och mer med "Danderyd grabbaran". Resan till Magaluf började närma sig och man blev allt mer taggad. Jag jobbade endel på Placera Personal. Sen påsklovet hade jag hållt mig undan allt onytting och nu började jga att fundera på dieter jag skulle göra innan sommarn.
Flera kvällar hängde vi hemma hos Sandra och Partade, det var rikigt kul och galet vad jag minns. Galna fester här och där, överallt. Umgicks mycket med Fredrik och dom och vi hängde endel i vattenskidklubben. En hemsk sak hände här i Väsby, en 16 tjej blev knivhuggen. Det var helt sjukt!
Min lillebror fyllde 16.
Jag hade upptäckt en bloggare som jag gillar grymt mycket, Dollyblond!
Matilda och Johanna hade 18 års fest.

En random kväll



En kväll som började hos Sonny, då jag målade hans naglar, och avslutades med "Danderyd grabbarna"


Kvällar hemma hos Sandra.

Grilla hamburgare hemma hos Philip.


En helg med folk hos Danni, fest i Sollentuna/Danderyd och vattenskidklubben.







Juni:Juni var en av det allra allra bästa månaderna på året. Jag gick på en diet innan Maggan, som faktiskt gav resultat, för någara veckor iaf. Efter Magaluf hade man ju gått upp allt igen.
Det är en dag den här måndaen som jag aldrig kommer glömma. Jag var så lättad och lycklig av ett besked jag fick, kommer inte berätta vad det gällde tyvärr, men jag var sjuk gald. 
90orna tog studenen. Besöksrekord på bloggen. 
Magaluf DUFF DUFF, en så sjukt rolig resa. Det här var det bästa. Det går inte att beskrivas, det måste upplevas. Var iaf en av det bästa, om det inte var den bästa veckan i mitt liv. I <3 MAGALUF. Men efter Maggan blev jag jätte sjuk, och nu fick jag äta antibiotika, i proncip hela sommaren.
Hanna och Linda fyllde 18 år.
King of Pop dog, rest in peace.
Spårade kvällar i Sollentuna. Mysig dag på Kairo.

En kväll hos Adde
 

MAGALUF DUFF DUFF




Kvällar och Dagar hos Sandras farmor
 
 

Kvällar i Väaby
 
 

Days at Kairo
 

Glalna kvällar i Sollentuna och Danderyd
 
 

Ida, Jag och Johanna blev uppdragna på öldrickartävlig, vem vann? jo jag som hata öl!

Jag och Knoppe blev kompisar med några engelsmän.

En typsik kväll hos Sandras farmor



Juli:
Jag åkte till Avesta i några dagar och bodde hos Ami. Var jättetrevligt och nyttigt att vara där.
Hängde mest med "Danderyds grabbarna" men även endel med Killarna i Väsvby. Min bästa killkompis fyllde år, så han firades stort. Åkte med Fredrik och några killar till Norrtälje på fest och blev kvar där, ett riktigt kul dygn.
Var på hela västkusten med familjen, en mysig resa.
En dag som jag minns starkt från juli, är en dag och kväll jag var med Frida, på den kvällen var vi på fest hemma hos Sonny, det var galet kul. En kväll man fortfarade inte kan sluta prata om.
Min mamma fyllde år och detta firades i Gävle.
Jag, Johanna och Emma gjorde en spontanresa till Malmö och hälsade på lite folk vi lärt känna i Maggan. Här gjorde jag mitt första riktiga krogbesök i Sverige. Kommer ihåg hur nervös jag var att inte komma in, med tanke på hur olik jag var henne på legget. Men jag kom in och hade en skitkul kväll. En riktigt rolig spontanresa.  

Jag och Ami :)

Adde fyllde 18 år.


En trip till Norrtälje


Spintanishresish to MALMÖ

 Adde fyllde 18 år

en kväll hos knoppe

Malmö resan, vi byter dialekt med malmö


Augusti: Eftersom jag, emma och johanna gjorde en spontan resa till Malmö i slutet av juli så tillbringade vi de första daragrna i augusti där. Vi köpte fiskar och var på jakt efter heliumbalonger i timmar.
Var i Gävle med familjen som vi är varje sommar. Såg en sjukt bra film, LA gingalo. Me and Danni tog en sista minuten till Maggan. Var en helt spårad resa. Så jävla roligt. Har nog aldrig skrattat så mycket under en vecka förut. Pipppppiiiiii, en god jävle, typ en hund som säger typ voff, nej här var inget badkarl, sätta? och domme. Säger en hel del.

Malmö


Magaluf med Danni

 
Har nog aldrig skratat så här mycket, PIPPPPIII

Chill på hotellet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0