ohyeah

jag har varit och fikat i sigtuna med familjen eftersom att pappa fyller år. det var riktigt mysigt. nu håller jag på med upplanddning av bilder och så ska jag göra e årsressumé av år 2009 och lägga upp här.
jag har pratat med nicco som skrämmde livet ur mig när han lurade mig och sa att han tatuerat halsen och skrivit niccolitoo med skrivstil. jag höll på att dö. som tur var så var det inte sant, men han har visst tautuerat sig. men det verkade ha blivit bra iaf som tur va.

ikväll ska jag träffa tjejerna tror jag. skriver mer sen när jag vet hur kvällen ser ut. måste tipsa er som inte redan lyssnat på chris browns album, grafitti, jag kanske är efter men det är jävligt bra. jag älskar låtarna, I love U, lucky me och For ur love. bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket fik i sigtuna?

2010-01-02 @ 18:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0