sjuukt pinsamt

hej bloggen. mycket bildre och lite text. iofs kan jag tönka mig att det är kul. men hur som helst. igår kväll åkte jag ju hem till elin. Där förades det med emma, cassey och ida innan vi drog hem till alex. Partytutorna var med och humöret på topp. När vi kommer fram till Alex hus börjar Elin rycka i handaget och plinga som en galning, vadå det var ju fest? När dörren öppnas börjar vi tuta med våra partytutor. Problemat var bara att vi hade gått till fel hus. Så där stod vi och maxade på plingan, ryckte i handtaget och tutade. Sjuuuuuukt pinsamt.
Hur som helst så kom vi iaf rätt till slut men jag blev inte kvar så länge. Kände mig varken party sugen eller sugen på att gå hem i vintervädret så jag ringde pappa som fick komma och hämta mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0