skolan imorgon, usch och fy

Nu är det söndag, helgen är snart sluut och skolan börjar imorgon. Det känns inte så bra. Känns verkligen som att det kommer vara mycket att göra eftersom att vi tar studenten. Det är dock jävligt trevligt. Kommer bli många roliga skivor och mycket pengar kommer brännas, därför behöver jag ett jobb. Det är något jag måste fixa.

Hur som helst den här helgen har ända vart jävligt bra. I fredags kom Nicco hem och vi festade och hade kul. Igår var alla ute och festade igen men då kändes det väldigt bra att bara ligga hemma med min älskling och kolla på film och mysa, skönt att ha han hemma igen! Fick reda på en riktigt trevlig nyhet nu när Nicco kom hem också och det är att han flyttar till Väsby nu. Det är ju sjukt najs. Puss på det!

Nu ska jag fixa mig lite, sitter här nyduschad, blöt i håret, i min morgonrock och så kan jag väl inte ha det? nä puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0