snabb info

ska hinna blogga lite snabbt innan jag ska iväg igen tänkte jag.

igår gick jag skolan short time. mötte upp Nicco och på kvällen gick vi på prämieren av Sabba Cash inne i stan. Måste ju säga att jag blev lite besviken på filmen men den var ändå bra för att vara svensk. Efter bio drog jag hem till Elin, fixade mig lite och sen drog vi massa brudar till KC. Hade ganska kul. Jag var nykter och alla andra jättefulla, men oftast brukar ju det bara va kul.

Jag sov hemma hos Nicco men gick upp tidigt imorse och åkte och trönade SatsPowerStep. Nu resten av dagen har jag myst, pluggat och nu ska jag fixa mig sen hem till Nicco där det blir förkrök ikväll, sen utgång då jag och Johanna ska köra all in med favorit i repris!

hoppas ni får en fin kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0