visste ni att...

Att jag vill - ha värme
Att min senaste kyss - var av min Nicco
Att jag lyssnar mest på - mitt hjärta
Att jag pratar - lite för mycket
Att jag inte gillar - folk som inte ger saker/personer en chans
Att min första riktiga kyss - var när jag var 13
Att kärlek är - ingenting man känner utan någonting man gör
Att jag gillar att - sjunga
Att jag alltid kommer att - älska
Att jag är hemligt förälskad i - oc seth
Att sist jag grät var - i lördags
Att min mobiltelefon är - en lånetelefon
Att när jag vaknar på morgonen - vill jag bara ligga kvar
Att innan jag går och lägger mig - kollar jag på how i met your mother
Att idag har jag - haft grym träningsvärk i ryggen
Att jag just nu tänker på - ikväll
Att i kväll ska jag - träna och sen mysa med tjejerna
Att i morgon kommer jag - fira min kära vän frida
Att jag hoppas - snön försvinner snart
Att jag verkligen vill - kunna prata norska, spela gitarr och surfa
Att jag tog - den här listan av Glitz
Att jag helst - skulle vilja köpa nya kläder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0