Lovely day

Igår åkte jag, mamma, Nicholas, Andreas och Marcus och hälsade på min gammle gammel moster, Ami,  i Avesta. Var en jättemysig dag. Vi åt god mat och skrattade mycket. Man han alltid så roligt när man är med henne. Tänk att hon är 96 år gammal och fortfarande helt klar i huvudet. Tänk vilket långt liv hon levt. När vi pratade om Paris, eftersom jag nyss var där, sa hon "jaa när jag var där var gjorde väl jag och min vännina inte smma saker som er. På nätterna var vi ute på alla nattklubbar och på dagarna, vi var där för firman, så gick vi på modevisingar och köpte in massa kläder".

Hon är helt underbar och jag älskar henne starkt.

På vägen hem stannade vi och badade, eller Nicholas, mamma och Andreas badade. Var ju så sjukt varmt igår. När vi kom hem gick jag, NIchoals och mina syskon ner och åt middag på Lindas och sen mös jag och min älskling här hemme hela kvällen. :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0