Mysig sommarkväll

Jag och Johanna drog och käkade glass hos Maria på donken igår och efter det drog jag och tränade. På kvällen mös vi tre hemma hos Maria på hennes trass med ost och kex, jordgubbar och vattenpipa, som kanppt gick att få igång.

Nu har jag nyss vart och tränat vcärldens jobbigaste träningspass på SATS med mamma. Om några timmar ska vi åka och hälas på min älskade lillebror Marcus på sjukhuset. Han var med om en moppeolycka här om dagen och har legat där i tre dagar nu och kommer bli kvar i en vecka till. Men nu är han i alla fall vaken så vi kan åka och hälas på honom. Stackars.

Tills vi ska åka ska jag lägga mig på altanen och sola. Måste försöka komma ikapp Berg som är svart nu efter att ha vart i Bulgarien. Good luck säger jag till mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0