morning (skrevs imorse)

Godmorgon alla sötnosar! Hade en lugn, mysig kväll med min älskling igår. Var så sjukt trött så somande redan vid tolv tror jag. Idag ska jag, mamma, pappa och Lisa åka och kolla på Nicholas fotbollsmatch. Fler planer för idag har jag inte. Så himla skönt. Jag uppskattar verkligen de dagarna när jag inte har en aning om vad jag ska göra nu när jag jobbar så mycket. Förut när jag inte jobbade så älskade jag att ha mina dagar helt fullsmockade med saker att göra. Jag är så som person. Jag älskar att knappt ha en lugn sstund, att gå från det ena till det andra. Men inte nu. Nu älskar jag de dagar när jag inte har något inplanerat. Fast okej, jag kommer allid vara den Amanda som gilar att ha mycket omkring mig och att saker händer.

Spontan är jag också och det är så kul. Jag kommer aldrig glömma två av mina roligaste resor. Två helt spontana resor. Till Malmö med Emma och Johanna och Magaluf med Danni.

Kramisar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0