Oflyt

Hej hej. Igår jobbade jag 06-15 och sedan träffade jag Nicholas. På kvällen umgicks jag med Maria och Johanna. Vi var hemma hos mig och snackade massa skit och åt chips. När vi till slut blev riktigt rastlösa drog vi hem ´till Sebbe och träffade Nicholas och lite folk.

Jag och Nicholas kom hem till mig typ 4 imorse och jag somnade inte förresn halv 5, och vill ni veta när jag skulle upp? Hlav 7!!!! Jag som aldrig brukar försova mig försov mig en timme. Jag skulle nämligen till min frisör och fixa mitt hår men eftersom jag försov mig och kom 20 minuter försent så hann hon inte göra det. Så det blev en tur för mig fram och tillbaka till karlaplan imorse för ingen nytta! När jag kom hem somande jag direkt och har aovit fram tills nu.

Så har min dag sett ut hittills...

Idag vet jag inte vad jag ska göra, hade tid hos min sångpedagog men har blivit sjukt hes så kan inte sjunga! Det var ju typiskt. Ingenting funkar engligt min planering idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0