SEX AND THE CITY 2

Hallå hallå. Kom på nu när jag stod i min garderob att jag inte skrivit något om Sex And The City filmen ju!! Knäppa jag. De flesta jag har hört prata om den säger att dom är besvikna, jag fattar inte varför. Jag tyckde den va grymt bra. Kanske inte lika bra som ettan men den satte ju ribban väldigt högt om jag får säga det själv. Jag är i varje fall inte besviken. Folk som är det kanske hade för höga föväntningar? Fast jag hade ju också höga förväntningar i och för sig men jag tycker ju allt med Sex And The City är bra, daa? Jag tyckte filmen var rolig och jag älskar att man verkligen kan känna igen sig i vissa av situationerna. 5 av 5!

Nu på eftermiddan har jag hängt med Maria. Vi har färgat ögonbrynen så de ska va fina till imorgon. Nu börjar jag bli riktigt nervös. Shit kan inte fatta att jag går ut skolan imorgon!! Detta har man väntat på så länge och plötsligt är dagen här. Känns som det var igår men gick i 7an och räknade ner åren.. shit!

Ska snart ner till ceterum och köpa dte sista inför imorgon. Sen drar jag och solar med Maria och efter det ska jag handla med mami. En fullspäckad kväll. Det gillar vi. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0