Uptate

Sedan studenten har det vart fullt upp. Därför har det blivit lite knackigt med upptateringr här i blogge. Bilder från studenten fick ni ju i alla fall se igår. Bättre sent än aldrig.

I oonsdags bjöd jag Johanna och Maria på bio. Vi såg Dear John, så så bra. Grät i genom nästan hela filmen.
Torsdag, tränade, lunchade med mami, letade hotel i new york och jobbade på kvällen och efter det hängde jag med nicholas och mitt favvo par Maria och Totte.
Fredag jobbade jag och så blev det utgång på kvällen med Emma, Johanna och våra Malmö grabbar plus några fler. Det var hur kul som helst, vi startade på fridays och avslutade på Grodan, riktigt lyckade kväll (bilder kommer idag). Jobbig var att jag jobbade hela lördagen men jag fick i alla fall mysa med min underbara pojkvän på kvällen.

Igår! Bara chill heeela dagen. Jag och Nicholas rörde oss knappt från mitt rum förutom när vi drog och tränade.

Nu har jag nyss vaknat, och nu ska väcka Nicholas med 100 pussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0