Igår

Hej bloggen. Igår åkte jag och Nicholas in till staden väldigt tidigt för att fixa hans amerikanska pass på amerikanska ambasaden, det tog tid, men tur att han är amerikansk medborgare annars hade det tagigt en hel dag. Fick lite panik när vi var där. Jag tycker nämligen att det är jättejobbigt att prata engelska med dom som är väldigt duktiga på det eftersom jag själv blir så nervös och tappar bort alla ord. Så jag undrar hur det ska gå för mig att träffa hela hans stora amerikanska familj när vi åker dit, tänk om de tycker att jag är jätteotrevlig för att jag inte kan prata så mycket? MÅSTE träna engelska. Min vän Clara som bott i USA ett år nu har kommit hem nu och jags ka faktsikt träffa henne idag, kanske jag kan träna egngelska med henne? Maybe baby!

Efter ambassaden drog vi och käkade lunch på en mysig uteservering och kollade i butiker.

På kvällen igår åkte jag vattenscooter och sedan mös jag med my boyfriend.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0