Det Kungliga Bröllopet

Har kollat på det kungliga bröllopet nu hela eftermiddagen och kvällen. Från början hade jag inte tänkt titta alls. Sen fick jag för mig att titta för att få se alla fina klänningar. Sen blev jag fast. Jag älskar det! Kan inte säga annat än att Victoria och Daniel är helt underbara. Så himla fina tillsamman. De ser så kära ut och jag tycker de passar varandra perfekt. Det där är äkta kärlek! Kronprinsessan gifter sig med en vanlig enkel man från Ockelbo. Man känner kärleken och jag ska erkänna att det var vissa stunder som verkligen gav mig några tårar. Bröllopet var hur fint som helst. Så vackert! Jag blir helt kär när jag ser allt det här. Jättefint ordnat och jag tycker att det var så bra att Björn Skifs och Agnes Karlsson sjöng, låten var jättefin. Sen Victorias tal till folket gjorde mig riktigt rörd.

Jag känner mig som en gammal mormor som sitter hemma och snyftar till detta bröllop. Jag som får början hade tänkt att bojkotta hela den här dagen för att jag tyckte att det hade gått i så stor överdrift med allt runt om kring bröllopet. Det är ju det ända Sverige har pratat om. Allt handlar om det. Nu förstår jag varför. Jag tar tillbaka allt jag sagt om att bojkotta detta. Jag älskade det och jag kan knappt vänta tills den dagen jag gifter mig!


Kommentarer
Postat av: rebecca

håller absolut med dig!

2010-06-20 @ 00:01:23
URL: http://reebeccaakjerrgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0