Just Chilling

Har chillat hela dagen med Nicholas. Efter det har jag tränat lite styrka på sats. Är ju egnetligen inte frisk men känner att jag måste träna och eftersom jag inte kör kontidion är det ju ingen fara. Nu är jag bara hemma och chillar och det ser väl ut som att min kväll kommer bestå av det. Chillning hemma. Nicholas kommer hit sen också och myser.

Tyvärr har Jag inte vart lika duktigt med pluggandet idag som igår, har egentligen inte pluggat alls idag.  Antar att jag måste sitta med allt imorgon då, blää. Jag får skylla mig själv. På kvällen blir det i alla fall kul med folk hos Johanna, något att se fram emot. Nu ska jag städa mitt rum, det ser ut som det vart en galen apa här inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0