kriga för en klänning

Sitter här med te och macka och kollar Top Model. Idag blir det till att plugga och träna om jag hinner. Förhoppningsvis kommer jag få min Collectionen släpptes idag och klockan 10:00 öppnade butikerna och klockan 10:50 ringde jag till Kista galleria och skulle lägga undan en men då var alla slut. Jag fick panik eftersom jag gått och väntat på den här dagen så jag ringde 118118 och bad om att få alla nummer till alla H&M butiker i hela stockholm och alla förortsbutiker. Fick typ 50 sms och sen var det bara att börja, tillslut fick jag tag på en i KungensKurva som jag fick lägga undan till imorgon bitti. Som tur är har jag världens bästa pojkvän som åker och köper den till mig eftertsom jag inte har tid. He is the best! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0