my day

Har vart på körskola imorse. Gick ganska bra men det är alltid så himla drygt att gå dit. Jag tycker det är urtrist att övningsköra fast måste erkänna att det börjer bli roligare nu när jag börjar köra på större vägar och så.

Efter övningskörandet mötte jag upp mina underbara vänner Maria och Johanna. Vi tog en fika och kikade i butiker. Sen fick jag skynda mig hem för att jag måste plugga. Har jättemycket plugg nu trotts att jag har lov. När jag kommer hem inser jag att jag är utelåst. Av nån dum anledning har jag lagt ut min nyckel ur väskan och ingen var förstås hemma. Som tur var så kom min granne precis hem som har extranyckel så jag kom in hyffsat snabbt ändå. Lagade en  nyttig lunch med stekt ägg och grönsaker, jag som hatar ägg har tvingat mig sjävl att börja äta det så att jag förhoppningsvis kommer tycka att det är gott en vacker dag. Fick i mig ägget och nu sitter jag här och ska plugga psykologi. Det är ju ändå gsnaka roligt! kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0