nu jävlar blir det andra bullar

Jag har precis varit och tränat med Maria på SATS. Hahah, jag tror vi pratat konstant om mat och träning i typ 2 timmar nu. Helt stört! Men nu har vi ändå bestämt oss för allvaret! Beach 10 närmar sig med stormsteg och jag kan inget annat än att få ångest. Nu blir det andra bullar. Nyttig mat och bra träning!! I och för sig har jag hållt mig borta från onyttigheter sen nyår men jag känner att jag börjar tappa greppet. Nya tag, Nu kör vi!

Vissa tycker säkert att det här låter hur larvligt som helst. Kankse låter lite överdrivet men om man varkligen vill att det ska visa några resultat till sommaren måste man ju faktsikt anstränga sig lite extra. Inte alla kanske men jag. Man får inte klaga om man inte försöker göra något åt det, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0