nybakta scones med marmelad

Godmorgon Godmorgon! Idag har jag ingen skola. Har precis gått upp och ska snart dra med mig Nicholas på en promenad. Först blir det frukost. Jag är så sugen på nybakta scones med marmelad och ost och en stor kopp te. Men tyvärr det är alldeles för onytting för mig just nu. Som ni vet kör jag ju extra nyttigt nu fram till studenten, i hopp om att få kroppen i trimm. Lär väl inte hinna det nu på bara två månader men jag gör så gott jag kan. Kan i alla fall stolt säga att jag har ju trotts allt inte ätit nå godis och kakor och sånt sen dagen efter nyår.

Nu ska jag ladda upp lite videos som jag delar med mig av senare idag. Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du försöka skriva upp ungefär vad du äter om dagarna? :)

2010-03-17 @ 18:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0