Jag har världens bästan pojkvän och en klännig som är en dröm

Igår efter jag skrivit det där inlägget om min klänning "kriga för en klänning" så ringer Nicholas mig och har då åkt hela vägen till kungens kurva för att köpa min underbara studentklänning. Tro det eler ej men då visar det sig att butiksbiträdet jag hade pratat med och bett lägga undan den, hade lagt undan fel klänning! Förstår ni hur arg och ledsen jag blev! Klänningen hon lagt undan var inte ens lik? Hur jävla inkompitent får man bli?! Och som grädde på moset så får jag reda på allt det här typ klockan halv sex på kvällen. Som vilken tjej som helst förstår som älskar kläder så får man ju panki och blir villig att gör typ vad som helst i hela världen. Jag tar upp telefonen och ringe alla, verkligen alla butiker i hela Stockholms området, Uppsala och Gävle som fått in den här kollektionen. Verkligen ingen har kvar den!! Jag måste erkänna att jag blev så arg så att jag nästan grät. Nu fanns det ju ingenting mer att göra alls. Men jag hade fortfarande ett litet hopp kvar. Nämligen en klänning, dock fel storlek, men den i alla fall. En klänning låg undanlagd till idag, så när jag pratade med butiksbiträdet där så sa hon att jag kunde ringa in så fort de bara öppnade imorgon och hoppas på att ingen hade hunnit hämta ut den. Då skulle jag sen få sy in den, men det var ju mitt minsta problem just nu.

Några timmar senare så ringer Nicholas mig och säger att han är i Kista. Desperat som jag var ber jag honom gå till HM och titta efter min klänning ändå, även fast jag visste att den inte fanns kvar. Han gör det och hittar EN, en i storlek 40 och jag ska ha 34. Just nu spelade inte det någon roll för mig, det var ändå min klänning, jag kan ju alltid sy in den tänkte jag. Så jag ber honom köpa den och nu var jag lite lugnare och gladare i alla fall.

Några timmnar senare ändå kommer han hem till mig och vill ni veta en sak?! Nicholas hade med sig en storlek 34 och en storlek 36!!!!! Jag blev så glad att jag grät. Är han inte världens bästa pojkvän?! Då hade han stått och krigat på HM om att få en 34a eller 36a och tillslut lyckas få de undanlagda klänningarna. Vilken kille krigar så mycket för att hans flickvän ska få den studentklänning hon vill ha? Det finns inte många sånna killar, men jag har en! En pojkvän som gör allt för mig. En pojkvän som gör allt för att få se mig glad. Åker till kungens kurva för att köpa en klänning och när den inte fanns där gör han allt han kan för att fixa fram den någon annan stans, för min skull och det ända han säger är "älskling, det är så vi fuknar, vi ställer upp för varandra du och jag". Jag älskar den här killen. Inte just för att han fixar min studentklänning utan för att han är en underbar människa. En person som verkligen ställer upp för dom i hans närhet och en person som verkligen kan älska. En person som älskar mig och som jag älskar. Vi älskar varandra och det är det som får oss att klara motgångar tillsammans och han är min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0