Brun hit och brun dit

Vad händer då? Hemma hos mig pluggas det på som aldrig förr. Jag vill åka och sola eftersom att vädret inte tillåter det utomhus idag. Jag vill åtminstonde vara lite brun på studenten. Jag brukar ju vanligtvis aldrig sola solarium men nu vill jag inte b-u-sa mig heller när sommaren kommer. Blir så jobbigt sen när det ska bort och grejer. Känns som man kommer bli skitfläckig när man blir brun av solen då? kanske bara inbillning men jag vågar inte chansa. Soltabletterna som jag äter verkar i alla fall funka i år igen, visst jag är inte brun än men efter att ha leget i solen i bara två dagar så har jag redan rätt tydliga linjer, och förra året efter Magaluf såg jag ju ut som en pepparkaka tack vare att jag knaprat soltabletter i några månader.

Nog pratat om att bli brun.. Nu tänkte jag ladda upp lite bilder från när vi var hos Matilda i frdags, det finns en hel del. Nog att det var ett tag sen men det är ju bättre sent än aldrig! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0